Gamla minnen

Hundarna ligger ute på balkongen i solen och har de bra och jag haltar omkring. Mitt Ledband i foten har fått sig en törn...igen...men de är bara att försöka gå på foten så mycke som möjligt, i dag ska jag till jobbet för första gången utan kryckor så de blir ju sakta men säkert bättre. Och de är bara att bita ihop, de går inte att åka buss med två hundar och krycker...

I går blev de till att sitta i telefonen med Carro för några timmar. Saknar henne värkligen! Blev många minnen, både roliga och tråkiga. Men de var skönt att prata om det igen, de är så många år sen men jag har verkligen inte glömt och de kommer jag aldrig att göra. Och på något konstigt sätt var de jätte skönt att prata så öppet om det, känns som att de inte är tabu längre. Men är det något jag ångrar och verkligen skulle vilja göra ogjort är just de, specielt för Maja. Och det är för henne jag sitter här i dag, jag älskar henne och hon är den vakraste för mig.
Men jag skrattade även åt alla roliga minnen vi har tillsammans och de var en helt underbar tid, som aldrig kommer igen.

Men nu ska jag ta och fixa en massa och ta mig till jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0