1 Maj

1 Maj har förlorat sin betydelse! Helt seriöst är det NÅN som går på dom där demonstrationerna längre? Jag vet en, ingen jag känner men vet vem de är...av alla "jag vet vem de är" så är de EN stakackrs flicka. Istället för att arbetarklassen demonstrerar så har de blivit främst en dag för att vara bakfull på om man är undom, en vanlig jobb dag för dom som jobbar i butiker runt om i landet dock bara lite kortare dag och för resten är de bara som en vanlig dag som amn är ledig på men de är fortfarande många butiker som har stängt. Men det lutar åt att 1 Maj har blivit som en vanlig söndag...

För mig är 1 Maj en helt vanlig dag...behöver häller inte vara en röd dag, då hade jag inte kommit en timme tidig till jobbet. De var inget specielt i går och de är inget specielt i dag, bara helt vanliga jobb dagar. Och det är bland anat det som gör mig så förbannad! Ge mig en anledning till varför man ska skjuta fyverkerier på valborg?! Det gör ont i mig att se hur jobbigt Maja tycker det är! Finns ingen jävla anledning att skjuta upp fyverkerier!

Hur kul är det på valbord igenligen? Fattar inte grejen. Sista kvällst rundan med hundarna och de är bara fulla ungdommar ute som ligger och spyr i någon buske...

Kommentarer
Postat av: Madde

Fyfan för dom som skjuter fyrverkerier på valborg! Helt jävla onödigt! Stackars Maja :(

2010-05-02 @ 20:12:11
Postat av: Izabelle

Usch ja valborg är bara en ursäkt för folk att supa..



2010-05-05 @ 12:51:07
URL: http://aquena.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0