Crufts

Crufts tävlingarna började i går och jag har suttit klistrad hela dagen i dag och i går. Missade tyvär freesylen men de finns en massa annat att se, dom som vill se live gå in på dfscrufts.tv. Jag vill också dit! En av världens största hundtävlingar, kan de bli bättre. De mäst intresanta är att dom har flera sporter som inte vi har i sverige.

Har även fixat och trixat lite här hemma och tränat båda hundarna. Maja är tillbaka på banan då hon var lite magsjuk, fyra dagar i rad med märjben var inte jätte bra för hennes mage...
Har även hunnit med att ta ett bad och bara vara, hur underbart som hällst...nu blir de till att se Agilityn och få lite mat i magen.

Kommentarer
Postat av: Chris

Jag förstår dig - allt ska passa! Och du har ju redan Majsan och Elliot :)



Men jag hoppas att jag hittar ett en SNART, så hon får en egen familj!



Åh - Crufts! Vi ska kvala oss in på agility till nästa år! Eller vad säger du!? ;)

2010-03-14 @ 10:47:59
URL: http://www.minapinnar.wordpress.com
Postat av: Cicci

Haha klart vi ska tävla nästa år där :P jag väntar bara på att isen ska försvinna på planen så vi kan börja träna igen

2010-03-16 @ 10:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0