Hurttamässa

Så var de dags för den efterlängtade Hurttamässan! Mirja har tagit och pallrat sig hit och gå på den för sin butik och jag går för våran. Bara det att träffa Mirja igen är hlet fantastikst kul och sen att få går på mässa av världens bästa märke! Mina hundar har Hurttt på sig och jag har Hurtta på mig. De som är bra med Hurtta är att de har bra och slitstarka saker och allt har reflex. Jag glömmer alltid bort att sätta på mig reflexer när jag är ute i mörkret men nu slipper jag de :P

På mässan var det de gamla vanliga och deras nya höst kolegtion, och jag älskar den!

Här har vi halsband, selar och koppel


Här är västar, täcke och flytvästar. Både jag och Mirja förälskade oss i den oranga västen i mitten, den hade otrolig passform och jag tror att många kommer att verkliogen ha användning för den. Men den är dyr ca 450:- i storlek Large. Men köper ni den så kan jag garantera att ni inte blir besvikna!

Dom hade även västar och damasker till människa, säkerhetsskarf, tassreflexer och halsband.

Och jag är helt förälskad i hela serien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0