Agility träning

Har ritat agility kombinationer och banor hela dagen och är lite sugen på att testa en men Elliot är inte klar för fem öre och när jag åkte ner till klubben sköt dom på skjutbanan så jag kunde inte träna med Maja häller. Men Elliot lärde sig iaf slalomet, men de var lite varmt för dom.

Sen var de VBK's medlemsmöte med grillning, så de blev inte så mycke mer träning. Sen körde Brittis, Elisabeth och Kajsa en hel bana och jag är inte riktigt säker på Elliot så jag vill hälst träna honom när de inte är så jätte mycke störning. Och de är inte så jätte kul att träna närdom är på en helt annan nivå, men snart kommer vi komma som en virvelvind och soppar banan med dom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0