Nu börjar alt lösa sig

Nu har jag planer på alla håll.
Söndagsträningen gick jätte bra, Elliot fick bara för sig att han inte ville ta tunneln helt plötsligt men de rättade vi till. Maja fick även köra lite och de gick också jätte bra. Mitt mål i Agility är att starta Elliot i slutet av sommaren, jag tror att bara jag startar så får de gå som de går så kan jag ta mig över de här tjafset med min rädsla över att tävla.
Ska försöka komma med på ett MH med honom och jag och Anna ska försöak komma på samma.
Spårningen hade jag ett mål att starta apellen i höst men jag kommer inte klara de nu när jag lägger all energi på agilityn så de får bli i vår.

I dag har de däremot inte blivit någon träning förutom lite konster fast jag vart ledig i dag, men de var en massa annat som måste göras så de fick bli en fix dag i dag.

Ikväll njuter jag av egngjord milkchake och lite extra gos med Maja som åker ut till landet i morgon.


Om alt annat så börjar alt styra upp sig, jag vet inte exakt hur de blir men de börjar kännas mycke skönare med alt. Ingen klump av vad som händer utan jag känner att de är rätt lugnt.
Sen har jag många planer som jag verkligen ska genomföra, med hjälp av Denice som är min stötte pelare ska jag verkligen fixa de här...och de är inte hund relaterat :P
Men fixar jag de kommer ni att få se de om ett tag...

Kommentarer
Postat av: Denice

DU... VI KOMMER FIXA DET ;)

2010-07-06 @ 22:22:37
URL: http://alickra.blogg.se/
Postat av: cicci

Ja!!! Jag är verkligen taggad!!!

2010-07-07 @ 21:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0