Mycke har hänt

Ja jag jobbar och sliter som ett as så hinner inte med att skriva så mycke som ni kanske märker. Jag gör inget annat än att jobba och träna hundarna och försöker hinna med att tvätta och städa och sånt där tråkigt, går inte jätte bra med de sista tyvär och jag måste verkligen ta tag i saker och ting men de finns ingen tid. Efter jobbet vill jag bara sätta mig och sätter jag mig en gång kommer jag inte upp. Helt slut i kroppen. Är jag ledig en dag i veckan vill jag bara sova och träna hundarna så dom inte går i taket.

Tränade agility i går och de gick fantastiskt! Elliot var så fantastiskt duktig körde en rätt lång kombination och han fixade det för första gången aldeles galant! Är så stålt över min lilla prins.
Maja däremot gick de inte riktigt lika bra för, eller från början var de jag som inte han flytta på mig och jag stod lite fel typ hela tiden men sen fick vi lite kläm på de hela. Sen körde Denice med Maja...Maja går då lite lätt upp i varv och tog knät på Denice och man kunde verkligen se på Majas min spel att de där skulle hon inte göra om, men hon åkte i backen och efter de fixade även hon de galant...tills Denice skulle köra Kelly och dom springer förbi Maja och hon reser sig och tar Dencie´s knä igen... Tänkte att jag skulle bjuda denice på middag som ploster på såren :P Men jag tror att jag är skylldig henne redan tre middagar :p
Men fantastiska personer kan man ju bjuda på middar flera gånger :)

Snart ska man till att börja jobba, ska titta lite på agility tävlingar innan och efter jobbet ska jag försöka få med mig Denice att träna agility igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0