Ledig men full rulle

Dagen började med att Denice ringde när jag åt frukost och var helt panikslagen att vi skulle komma för sent, men de var ju bara de att hon hade sett fel på klockan så vi kunde ta de jätte lugnt. Däremot åt hundarna upp nästan alt godis på väg till träningen men jag hade mina gamla biff-sticks som aldrig sviker mig.
Klockan tio var vi på stockholms avdelningen och full rulle med agility träning, först lite små träning och sen hela banor. Inom agilityn har vi kvar att träna in säcken så måste vi träna mer på kontaktfält och vippbrädan sen är vi start klara! Och naturligtvis träna på hur jag ska handla, något jag inte är direkt världs bäst på men de går frammot.
De finns både filmat och på kort dagens prestationer och kommer komma upp så fort jag får dom.

Sen åkte vi och kastade hundarna i sjön och Elliot fick simträna något som han inte direkt uppskattade så där värst mycke alls. Maja och Roxy fick vi släpa ur vattnet när vi skulle gå, Roxy fick i gång alla men Maja var den svåraste att få upp. Och underbara Puma stekte i solen.

Direkt efter Ridersvik åkte vi hem till mig och jag lämnade Maja hemma och packade hennes semester väska så mamma kunde hämta henne och ta med henne ut till landet. Sen blev jag bokstavligt talat utsläpad på powerwalk i 35 graders hetta med alla hundarna. Och Denice kan verkligen pusha en, jag var så slut att jag ville bara falla upp ihop i skuggan men jag klarade de! De ni! :P
Mamma kom och hämtade mig och genom att dom hade stängt av vattnet hemma så fick jag åka hem till dom och duscha. Väl hemma fixade jag pankakor och fick i mig nån sen slocknade jag och Elliot i soffan, de finns bildbevis av min kära sambo men dom var för hemska för att lägga upp här.
Planen var att åka ner till klubben och träna in säcken men genom att jag och Elliot låg och sussa så får de helt enkelt bli någon annan dag.

Är helt slut men de är en skön känsla av trötthet och jag komer garanterat att somna tidigt ikväll.
I morgon ska jag träffa Denice igen innan jobbet.


Underbara Maja som åkte ut till alndet på obestämd tid, jag skulle göra mycket för att åka med men nån måste ju jobba och käna pengar.

Kommentarer
Postat av: DEEENICE

UPPDATERA MERA ;)

2010-07-19 @ 22:21:03
URL: http://alickra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0