Gudmor

För dom som missat de har jag självutnämt mig till gudmor till lilla Jakob och när jag träffade honom första gången så skrek och grät han för fulla muggar så fort han såg mig och då började mitt mål att buggas upp, jag ska bli den bästa han vet, han ska bla så bortskämd, jag ska bli den roligaste och bästa tanten i hans liv...efter hans söta mamma :P
Så nu sitter jag och tittar lite på barn klöder för han ska vara en tuff liten kille med en massa döskallar och han ska aldrig behöva sakna nått! Och snart får jag träffa lilla grodan och hans mamma igen efter att dom vart på en behövlig semester. Men jag måste erkänna jag har saknat dom båda...

Och när jag ändå saknar kan jag sakna Anna så fruktansvärt mycke! Jag vill bara att du ska komma hem vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0