Grattis älskade Jenny på födelsedagen!

I går var de fest för min lilla Jenny som blev otroligt lyckad, jag var inte alls så säker på att de skulle bli de med tanke på lite tråkigheter och att jag jobbar som en galning och inte har kunnat sova på typ en vecka. Har jätte svårt att somna och så vaknar jag så där klar vaken vid fem och vid nio när jag ska ta och pallra mig till jobbet börjar jag känna mig seg och trätt.

Och det finns en sak som jag är jätte stressad för och när jag för första gången pratade med nån om de,  de blev Denice som fick höra det, så kan jag inte sluta tänka på det...det var som att nu när jag sakt det högt blev de mer påtagligt. Jag mår fysiskt illa bara jag tänker på de, och hela tiden blir jag på min. Men jag måste ta tag i det för att de ska bli bra och jag ska kunna släppa de.

Men nog om mig, det är ju faktiskt så att de är ju Jennys födelsedag i dag! Så i dag är de världens bästa dag och de ska firas med pompa och ståt! Och nu har de väl snart regnat klart? Eller vi kan spara regnet tills alla våra beställda filmer kommer hem!

Nä nu ska jag snart öppna butiken och börja jobba, hade faktiskt mycke hellre legat i soffan hela dagen och se på film, läsa och lysna på regnets smatrande...de är verkligen en sån dag i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0