Segt...

Har jobbat hela veckan på Hundens Hörna och det har gått jätte bra. Elliot som då har kommit i trotts ålden tycke inte att de är helt okej, varför skulle han komma i trotts ålden just nu?! Lite onödigt i mina ögon, han som alltid bara vill leka har svåra attitydsproblem och Maja hakar natuligtvis på. Det känns som att de senaste dagarna har jag bara bråkat med båda två. Men nu har mamma hämtat dom och dom ska få en lugn helg ute på landet, medans jag jobbar på Vinn. Så de blir att få ta nya tag när på söndag kväll :)

Men nu sitter jag iaf hemma hos Denice, snackar lite skit och tar igen en massa tid :) har inte hunnit träffa henne på länge och blev jätte glad när hon ringde. Snart blir de till att få lite mat i magen också.

Har hunnit tänka mycket och det är mycke att tänka på just nu. Ska jag åka? Vad gör jag i februari? Vart ska jag ta vägen? Hur fan ska jag lösa allt? Vad händer med Vinn? Får jag fler timmar på Vinsta? Den viktigaste frågan är just nu ifall jag ska åka, då skulle allt lösa sig...i tre månader...men vad fan ska jag göra i Maj då? Och mitt i allt de här så när ska jag hinna med mina hundar...och snart blir jag kassör också...är lite lätt matt just nu.

Är så förbannat trött på tjejer!!! Går vi fortranade på lekis? Varför kan inte tre "leka"? Fattar inte! De är helt otroligt...Men de är bara att bita ihop. Just nu känns det som att det är typ allt som bara är att bita ihop och komma igenom...när ska de bli lite lätt? Men det är väl bara att inse att de inte alltid är lätt, men nån gång kan de väl gå lite bättre.

Är inte alls pigg på att jobba i helgen, skulle bara vilja sova ut men nej jag ska upp 5 i morgon...men så är livet ibland :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tycker du ska ta dej hit för ja saknar dej redan och kommer sakna dej något grymt om ja inte kommer se dej förens maj!

2010-01-16 @ 09:40:49
Postat av: Chris

Hello tjejen och voffs!



Här är det full fart som vanligt ser jag :) Ungefär som här :) Blev så himla glad när jag fick ditt mess! Ska bli skitkul! Ska du gå med någon av voffsen?



Och sen det där med tjejer - jag håller med till 10000% helt sjukt. Man önskar ju att man var grabb ibland alltså!



Vill bara att snön ska försvinna nu! Så vi kan börja träna agility! Och planera lite utställningar kanske!?



Kramar från brommatjejerna!

2010-01-16 @ 16:18:41
URL: http://www.minapinnar.wordpress.com
Postat av: cicci

Anna: Jag hoppas att de löser sig, de står och faller med ifall jag har jobb när jag kommer hem :p



Chris: Jag funderar på att gå, det finns en plats kvar, då blir de me Elliot. Beror lite på om jag behöver jobba eller inte.



Ja fatta va skönt att vara kille :P



Jag är på :) funderar på att ställa på lilla sthlm :P

2010-01-18 @ 18:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0