Ny dag

Skulle öppna på jobbet i dag och gick i min egen lilla värld, så gissa om jag blev paff när jag möter en kund i dörren på väg ut! Då har Helena åkt tidigare och öppnat lagom tills jag kom. Jag tog över efter henne och hon fick sova någon timme till. Och det gick jätte bra att öppna, inga problem alls. De är rätt skönt att öppna. Sätta in hundar, förbereda och fixa lite smått...helt i min smak! Det är skönare än att stänga och man slutar 16 så man har halva dagen kvar och kan hitta på lite mer efteråt.

Slog på tvn när jag kom hem och skulle äta, de var "miljonloteriet lyckohjulet"...och va fan är de? De var nog något av de tråkigaste jag har sett! Helv värdelöst! Men kvällen räddas helt klart med "halv åtta hos mig".

Är själv i lägenheten, de var några dagar sen jag såg min lilla sambo. Vi har gått om varandra totalt. De få gåner jag kommer hem rett så sent så har hon gått och lagt sig eller så kommer hon hem sent. Vi kanske inte ens hinner se varandra i helgen, men de får vi se. Jag tror att de är bra att om man bor tillsammans så måste man ha två helt olika liv och intressen, annars går man på varandras nerver. Men om jag skulle bo med någon som har samma intresse för hundar hade man kunna hjälpa varandra på ett annat sätt än vad vi gör nu...Jenny hjälper mig mycke men det är lite jobbigt när man inte har någon som är lika låst som mig. Men de är mitt stora val i mitt liv.

Snart går Therses tåg från Piteå och i morgon får jag äntlgen träffa henne igen :D Kul kul

Men nu ska jag ta och se vilken tid bion går på lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0