Lugn morgon

Jobbade i går på Vinsta och jag måste bara säga de att Elliot har gjort jätte stora framsteg på jobbet, han tog jätte många kliv tillbaka när vi jobbade på hunddagis men nu är de som om han tycker de är skönt att komma tillbaka till Vinsta. Shappe hade även en lektion i arabiska med mig :P fick lära mig och skriva lite iaf mitt namn som var riktigt fint på arabiska, ska försöka få ut de här på bloggen i framtiden :P

Som vanligt är jag och SL inga direkta kompisar efter att försökt åka hem men till slut så kom vi äntligne hem typ en timme sena. Jag kunde lika gärna ha gått, men anledningen till varför jag inte gå är att jag har en liten lille man som får köldkramp i tassarna väldigt lätt så han kan inte gå så långt. När till och med Maja tycker de är jobbigt så är de kallt! Vill ha iaf lite mer värme nu, så man kan vara ute på ett annat sätt utan att man ser att hundarna får ont. Och träningen måste jag verkligen ta tag i nu!

Sabina kom över på kvällen och vi tapetserade det sista av den grå tapeten i mitt sovrum, förhoppningsvis kan vi få upp fond tapeten i kväll. Men i dag är de lite mycke; jobb, årsmöte, hundträning, tapetsering och försöka få en tvätt tid står på chemat. Men vi får se hur mycke jag fixar.
Kan också säga att jag gick upp i stress i går och stundvis så var jag lite lätt hysterisk, Sabina fick varva med att tapetsera och lugna mig och hon gjorde ett fantastiskt jobb med båda delarna.

Om man ska ta upp något lite tråkigt så finns det en person som har sårat mig på sistone...tänker inte säga vem men de är en person jag vill tro på! Jag försöker och blir besviken, försöker och blir än en gång besviken och så håller de på. Men som vanligt finns jag här och ställer upp och får inte ett skit tillbaka!

Nej men nu ska hundarna ut så dom är klara tills vi börjar jobba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0