Dagen har gått fort

Jobb i dag igen, men klagar inte alls och jag tycker de är kul. Blev intervjuvade i dag till ett program som jag inte riktigt kommer på namnet på just nu men om någon vill se så visas de på svt1 19.00 på fredag. Hoppas att jag inte kommer me, fast med mina komentarer kan jag ge fan på att jag kommer me iaf. Kom till jobbet i typ dvala och blev intervjuvad med de konstigaste frågorna, Elliot frös och Maja ville inte riktigt vara med i TV.
Fick typ komentaren "soffpotatis" om Maj...hm...nja...snarare arbetsnarkoman som kan ta de lugnt när de inte är träning. Men ja iaf så visas de då och jag kommer att kolla...och se hur mycke jag gjorde bort mig :P haha man får helt enkelt bjuda lite på sig själv...

Dagen fortsatte utan missöden och på vägen hem tog jag igen lite tid med Chrille, har inte pratat med honom sen innan jul någon gång. Man får väl ta sig iväg och hällsa på någon gång i framtiden...

Men snart ska jag åka iväg och träffa Mirja :D




Jag och Elliot i snön

Kommentarer
Postat av: Chris

Haha - klart ni kommer med! Vad tror du "tönthunds matte" :D

2010-01-21 @ 15:20:30
URL: http://www.minapinnar.wordpress.com
Postat av: cicci

Det ska ju vara klart att just de kommer me :S haha

2010-01-21 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0