Less på alt...

Just nu är de mästa skit! Sitter bara med en klump i magen och undrar hur fan jag ska lösa alt. Får ta dag för dag, månad för månad och snart år för år...men de skulle ju vara kul att planera någonting. Blev tillfrågad till att följa med ner till Duggys och roburs fabrik men jag kan inte tacka ja för att jag inte har råd...och de roligaste är att de kostar inget men jag kan stanna hemma för att jobba dör dom nu som åker. Vill även ner till Imazo men jag kommer väl inte kunna åka dit heller...just nu är de lite tungt. Vill bara få ihop mina timmar så jag slipper oroa mig för hur jag kommer jobba nästa månad...som läget är nu kan jag inte planera någonting! Jag har helt enkelt inget liv alls. Är så jävla less på situationen!!!

Nej nu ska jag bara tycka synd om mig för ett litet tag...sen ta nya tag och sätta på det fastklistrade leendet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0