Jobb, jobb och lite mer jobb...som vanligt :P

Har inte hunnit skriva något dom senaste dagarna, men de är inte mycke som har förändrats. Jobbar och sliter nu har jag lunch och jobbar på hunddagiset. Är helt slut som jag har vart dom senaste dagarna som ni har sätt men i morgon får jag vila, börjar inte förns halv tre på Vinsta. Annars är de nästa vecka som jag får vila, hitils är jag inte uppsatt nånting under veckodagarna så vi får se, skulle vara trevligt att jobba några dagar men inte alla då jag VERKLIGEN behöver vila upp mig lite. I går kom jag hem, gjorde lite mat och total slocknade i soffan. Vaknade av att Jenny och Erik kom hem. Har inte hunnit diska, det behöver städas i hela lägenheten och plockas undan i mitt rum och matrummet och förhoppningsvis hinner jag det i morgon. Skulle även ha hjälpt Paii att flytta till sin nya lägenhet och förhoppningsvis så hinner jag hjälpa henne.

I hundträningen så är läget att jag och Maja försöker få in ställande under gång och finslipar på fotgåendet. Med Elliot tränar vi en massa konster, ingen direkt plan men de kommer. Maja har haft lite jobbigt dom senaste dagarna då bakdelen inte riktigt hänger med, hon har halkat en del  så nu blir de att gå upp i dos på hennes tabletter och se vart de leder. Ett back on track täcke ska inhandlas också, kommer nog först bli ett inne täcke och sen får vi se om de blir ett ute täcke också.
Elliot kämpar vi vidare med och ska få upp i vikt. Magen fungerar bra på Eukanubas Boxer foder och han har jätte fin pälls. Men han har fortfarande lite problem med stress mage och han har problem att gå upp i vikt så nu får han mat fyra gånger om dagen och jag tycker att jag ser lite lite skillnad men vi får se.

Nu ska jag fixa lite och snart börja jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0