Taggad

Han precis till USM när freestylen började, Matilda hade en jätte fin låt och jätte finft program så jäkla synd att Eboni skäller så hon tappar flytet lite...men de går att träna :P
Denice var så klart där...men jag blir så arj på henne för att hon inte åker in någon gång, men i morgon har hon iaf en tid.
De tog emot lite att åka på USM när jag tackade nej till att vara tävlingsledare för freestylen men så går de när man inte fick ledigt från jobbet, hade vart så jäkla kul! Men snart blir de bättre då jag går ner från att jobba alla helger till att jobba två i månaden. Ska bli riktigt härligt.

Ikväll kommer lilla Elliot hem, ooch jag har verkligen saknat mitt lilla yrväder. Men Maja har haft de riktigt skönt utan honom, alla måste få sin tid och när ajg har dom tillsammans tar Elliot mer av min tid än Maja så vi behöver verkligen Lina som passar honom lite då och då. Vad skulle jag göra utan Lina och Elisabeth?!

Men nu till att leta biljetter till funäsdalen och en sån där liten dvd som vi kan ha på tåget, är ju några timmar upp...sen blir de till att börja jobba igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0