Vardagen

Jag har inte gjort så mycke och de har inte hänt något specielt. Har jobbat dom sista dagarna. Elliot har fortfarande inte kommit hem och kommer inte komma hem förns typ söndag. Maja går in i löpet när som hällst så de har inte blivit så mycke träning då hon är lite lätt grinig.

Däremot kommer inget som jag vill göra bli av i sommar, eller de blir av men jag kommer inte kunna åka på nått...är inte alls bitter :P
 - Dansband i Årjäng
 - Dansbandveckan i Malung
 - Metall town
 - Tredagasrutställning, Elmia
 - Vallnings läger
 - Ledare för SHU´s ungdomsläger
 - Tävlingsledare för Freestyle U-SM
 - Midsomarfest och klassåterträff i Oskarshamn
Jag måste som vanligt jobba men de hade vart kul att hitta på nått i sommar...


Kommentarer
Postat av: Chris

Klart sommaren kommer bli bra! Vi kan grilla, bada, promenera..jadajada.. dansa! och så.. när du inte jobbar :) Så lite kul ska du få ha! :)

2010-04-22 @ 20:13:12
URL: http://www.minapinnar.wordpress.com
Postat av: cicci

Klart vi ska!!!!

2010-04-22 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0