Måndag = jobb

Helgen var helt underbar!
Lördagen jobbade jag och sen var de middag med Jenny, Lisa och Sabina. Testade lite drinkar och åt god mat med jätte trevligt sällskap. Jag fick en anledning till att använda våra nya glas, så jag var helt nöjd. Sen kom även Sundis och Adam över.


Cosmo blev helt klart godkänt!


Haha lite stelt kanske :P Men en helt underbar kväll!


Senare på kvällen blev våra drinakr inte riktigt lika fina...



Söndag jobbade jag igen och sen direkt hem till Jennys mamma och fick me mig Elliot, Elisabeth, Emma och Lina till agility träningen. Träningen gick jätte bra och de var mäst Lina som fick köra med Elliot och dom är verkligen jätte duktiga! I går fick Lina träna på att få Elliots uppmärksamhet så att hon kan ha honom lös på träningen och så körde vi bara kombination med två hopp hinder. Och la målet att han ska inte gå på handen och att Lina kan styra honom med mycke störning av andra som tränade på kombinationer och liknande.
Genom att Maja börjar närma sig höglöpet fick Elliot stanna hos Lina en vecka till, de är verkligen en befrielse att han faktiskt funkar så bra som han gör där.

Idag, måndag vart de ännu mer jobb och sen stannade vi kvar för badning, hon måste ju visa sin bästa sida på tv inspelningen i morgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0