Freestyle program

När jag fylde år fick jag en mp3 av jenny och hon la in lite låtar på den, när jag sen var ute med hundarna och lysnade på den hittade jag en fantastisk låt! Jag har nog lysnat på den varje gång när vi har vart ute på långpromenad, och då inte bara en gång per promenad utan de har blivit en del.
Och efter att tag har ett program växt fram. I mitt huvud är det ett lag program och främst ett uppvisningsprogram. Hela programet är nästan klart, och jag har börjat lite smått att träna in programet med Maja. Det är enkla trix men låten är maffig och det är också det som gör att den skulle vara så mycke bättre som ett lag.

Men om jag kommer att genomföra min dröm om en lagprestation får vi se, men låten är helt fantastisk!


Tänkte ju då lägga upp den men de ville sig inte riktigt, men jag ska försöka lägga upp den senare

men det är iaf 30Seconds to mars - A call yo arms eller Vox populi


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Låter spännande :)

2010-04-16 @ 21:27:57
URL: http://aquena.doggyblogg.se
Postat av: cicci

Ja vist är det, och förhoppningsvis kan jag slutföra det också :D

2010-04-16 @ 21:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0