Börjar närma sig slutet av Maj...

Och efter att ha jagat runt på mina räkningar den här månaden för att någon inkompitent idiot till brvbärare inte kan dela ut mina räkningar som dom ska, så är allt betalade och jag är fattig. Och det är en hel månad kvar till nästa löning...men jag har bara betalat räkningar och köpt sånt som jag verkligen behöver.

I går var Maja tillsammans med Sandra och Helena på tv inspelning av Bibloteks tjuven (SVT). Två av dom som har huvudrollerna är Gustav Skarskård (behöver väll ingen dirkt precentation) och Fanny Risberg (som spelade Cecilia I Arn filmerna), så är lite stolt över min lilla tös. Det kommer vara en serie på tre avsnitt och visas höste/vintern 2010 så då kommer iaf jag sitta klistrad!
Idag fick Maja följa med Sandra till dagiset och så kommer hon och lämnar henne på Vinsta när hon slutar och då får jag även nycklarna till dagiste, då jag ska öppna där i morgon. Jobbar 7-12 på dagis och 15-19 på vinsta i morgon :P

Men nu ska jag fixa och trixa lite innan jag ska i väg till vinsta och jobba i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0