2 sep 09 - Full rulle

Nu ska jag snart iväg till jobbet (på min lediga dag :P ) och träna Elliot, han tycker inte de är helt okej att siatt på jobbet i dag blir de tredje gången och de har bara vart 2-3 timmar dom 2 senaste dagarna. I förrgård gick de jätte bra men då jobbade jag inte så jag kunde vara med på ett annat sätt. I går så var de meningen att jag skulle hålla koll på honom en timme och jobba en innan Lena kom och hämtade honom, men jag fick jobba nästan hela tiden så han tog ett steg och pep väldigt mycket igår.
Vi har fick ett helt nytt kassa system i går på jobbet så de var full rulle och när vi väl fick ut alla kunder och jag hade 10 minuter på mig att ta mig till klubben och hålla kursen, så jag var lite stressad...tack underbara mamma som kunde hämta mig på jobbet och köra mig till klubben. Till de hela hör också att jag aldrig har hålt en kurs själv...sandra skulle på en kurs i ekonomi...och så har jag ju Chris och Linnea men båda var sjuka...krya på er tjejer. Så hela gårdgen var kaos...men de gick bra var bara stressad och nervös.



Elliot är mammig precis som Kash var men de jobbar vi stenhårt med att få bort! Jenny får agera den roliga och jag är skit tråkig ;P De börjar bli mycket bättre, och de känns rätt skönt att det är ett problem som jag har jobbat med förut. Det är kul att ha lite att jobba med...men nu får man tänka efter vilka regler vi har i den här familjen som är så självklara för oss och maja men inte för elliot.

Det är även DP träff i kväll i Solna men jag tror inte jag hinner åka på det jag ska försöka hinna med allt jag ska göra i dag men jag är skeptisk till att hinna.



Här har vi en liten underbar Kash. Du är min egna lilla ängel, men du kom hem för fort. Jag hade stora planer för dig, men en bil satte stopp för det på bara några sekunder. Ett bakslag i träningen...och sen svart. Du är saknad av många!



Ronya min lilla tjej. Du är otroligt saknad av många...inte minst av hela familjen Mohlin och naturligtvis av mig. Men jag vet att du har de bra och det är det viktigaste av allt!



Och min Nordanåkers Rut...min andra halva och min ögonsten...du är den första och den bästa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0