16 sep 09 - alt är kaos!

Jag har inte skrivit på ett tag men de har väl vart lite kaos i mitt liv på senaste tiden. Men mycket av det kan jag inte skriva om. Allt har vart upp och ner och åt alla håll. Jga längtar tillbaka till när allt var så enkelt. När de bara va och vara. Men något som är lite kul är att jag och Jenny planerar lite lätt för våran officiella inflyttnings fest, än är inte datumet spikat men jag lovar att de kommer ut så fort vi har ett datum klart.
Jag kan också medela att min och Elliots träning går bara frammåt. Vi lägger det mästa av krutet på possition i fotet och vi gör framsteg. Så vem vet när ni kan få se oss starta SM i Lydnad ;P haha nja men iaf starta ettan, men som sagt det dröjer genom att vi fortfarande bara har kommit till ett moment och det har vi bara kommit halvägs med. =D
Min ögonsten Maja tränar jag naturligt vis med också, men vi gör som vi alltid har gjort finslipar på smådetaljer och tränar bara för att det är kul och det är en aktivitet för henne. Men hon kommer inte bli min tävlingshund. Jag älskar henne och om jag inte hade gjort alla små fel som jag nu lärt mig av så kanske, visst jag kan alltid lära om det men det tar alldeles för lång tid. Vi har de kul iaf ;P





Du kommer alltid att vara min ögonsten!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Det där med kaos i livet vet jag hur det känns !

Inge kul alls, men vi får väl ta oss i kragen och ta oss upp även om det inte är lätt alla gånger.



Ha en bra dag

kram

2009-09-16 @ 09:50:41
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Theres

Har du sett vilken snygg byracka de är på min blogg :-D

2009-09-16 @ 21:55:07
URL: http://borderdrag.blogg.se/
Postat av: Cicci

Nettan: Jo jag har följt din blogg bara lite men de jag uppfattat låter det som att det är inge kul alls. Kan bara säga att de finns några underbar personer på försäkringskassan också, men också många stolpskott.

Theres: haha min maja =D

2009-09-17 @ 09:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0