Shoppat lite i dag me

Fast i dag blev det en ny bur till Elliot, som är lite lättare att ta med...har haft Sabinas bil i tankarna när jag köppte den. Och den är helt perfekt! Bild kommer senare.
Sen blev det en target stick som jag ska ha med mig på instruktörskursen, tror att det inte kommer vara några problem att få Elliot att förstå.

Sen blev det även två böcker.
1:a Mötley Crue, bekännelser från världens mest ökända rockband med Neil Strauss, Tommy Lee, Mick Mars, Vince Neil och Nikki Sixx.
2:a The Heroin diaries - A year in the life of a shettered rock star. Nikki Sixx självbiografi.
Ska bli riktigt intresant läsning. Men först måste jag läsa ut "Flickan som lekte med elden"  och sen har jag Slash's självbiografi sen blir det dom här...så nu blir de till att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0