Julen ska flytta in 1:advent!!!

Så var det onsdag och jag följde med Jenny till hennes jobb för att införskaffa oss lite julbelysning. Och tomteluvor till festen i helgen. Jag är av den fasta åsikt att juldekoration bör komma upp helgen då de är 1:a advent! Men genom att jag är på utbildning i helgen så kommer inte vi hinna det...och i dag och på fredag så har jag lite tid att julpynta. Så en del kommar upp i dag och lite kommer upp på fredag...i morgon ska jag försöka hitta lite julgardiner.
Men flera har redan julpyntat och det är FEL!!! Flera veckor för tidigt!!! många julpyntade förra helgen som kanske är rätt okej...men ändå inte helt okej...
Nej julen ska flytta in 1:a advent!

Jag ser frem emot att åka iväg på utbildning, jag ska äntligen få utbilda mig till freestyle instruktör :D och jag får Anna och Sandra me mig...nu ska jag bara försöka få hundvakt till Elliot under fredagen för ahn kommer inte sitta still under några timmar...och han kommer garanterat inte att vara tyst i buren med flera hundar omkring sig...men vi får se...han kanske få följa med iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0