28 aug 09 - Vet inte vad jag ska göra...

Ja förra inlägget var ju då helt värdelöst så de kan vi ju hoppa över, hann inte riktig skriva då jag fick börja jobba tidigare. Men nu har vi fått internet till lägenheten =D Jag kan inte uttrycka i ord hur nöjd jag är över de =D

Ja i dag har de vart fullt upp fast man vart ledig. Helena är i mina hemtrackter så de blir att träffa henne i morgon. Har förberätt mig för allmänlydnadskursen till på tisdag, jag tycker ju då att de är skit jobbigt att stå och prata inför folk och på tisdag kommer inte Sandra vara med men de ska nog gå bra, nu är jag nog så förberädd som jag någonsin kan bli. Med den underbaraste gruppen av kursdeltagare kan de inte gå fel =D

Har börjat fundera vad jag ska göra med Maja...vi har ett jätte stort problem som jag inte vet hur jag ska handskats med...hennes skotträdsla. Är vi nere på klubben kan jag inte träna med henne, hon låser sig och tar varken leksak eller godis...hon bara är...å de är fan inge kul att se henne så där...jag vågar inte ha henne lös då hon kan höra något som gör att hon blockar och drar. Nu har hon inte dragit när jag vart ute någon gång men jag är så rädd för den dagen...jag kan inte ha vissa halsband på henne då hon kan dra sig ur den om hon får panik...
Jag vet inte vad jag ska göra längre kan inte bara träna när jag är inne i lägenheten...annars får jag väl gå till något dagis där man kan stänga om sig så jag är lugn och kan visa på ett annat sätt att de inte är något farligt, jag vet att jag påverkar henne men jag är så rädd för att behöva uppleva en till av mina ögonstenar som spinger över vägen och försvinner ur mitt liv på bara någon sekund. Jag vill verkligen inte uppleva de igen...och jag vet att de kan hända om jag trönar eller bara har henne lös...så som jag alltid har haft...de har ju blivit så mycket värre...
Hon är ju de käraste jag har...hon har blivit en del av mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0