20 aug 09 - Här går de undan

I tisdags var de att åka direkt ner till klubben och ha Allmenlydnadskurs med Öberg. Vi har fått världens underbaraste grupp. Jag tror helt klart att den här gruppen kommer bli kanon. Ser ifram emot nästa tisdag på de är praktiskt och vi får se alla ekipage.

I går var jag ledig men de var bara att upp tidigt iaf och ut med Sabina på heldag. Frukost på IKEA, hittade en massa saker till våran underbara lägenhet, mamma och pappa kom förbi ,ed soffan som skulle bli en överaskning men jag hade inte hunnit åkt så jag var hemma när dom kom. Tack tack mina underbara föräldrar! sen var de till att åka till Gröna Lund och ha as nice. Åke fick en kompis med namnet Egon, vi vill inte avslöja deras riktiga namn så deras officiella är Åke och Egon. Kanon dag!

I morse anmälde jag mig till Repskapsmötet så nu hoppas jag att jag får ledigt, men de tror jag. Men nu ska jag jobba...Arkens nya kampanjer börjar i dag så nu är de full rulle!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0