16 aug 09 - Trött

Ja gårdagen:
De blev träning och långprommenad me Maja. Lydnadsträningen gick skit bra, är så lycklig över otroligt snygga och snabba ingångar...kan inte bli bättre...om man bara räknar inggångarna så skulle hon kunna slå varenda elitekipage, hm nästan iaf =D men de var den klassen. Helt underbart så i dag blir de mer lydnadsträning måste få alt att sitta.

Senare på kvällen åkte jag och Jenny till Isak som skulle ha en litten fest för alla gamla kompisar. De var mycket trevligt, har inte träffat några på några år och vissa sen nian...så de var kul. Men genom att jag skulle upp och jobba i dag så blev de ytterst lite alkohol men jag är nöjd ändå.

Tills i morse...jag försov mig!!! började 11, och vaknade fem minuter i...de var bara att flyga ur sängen, ringa till shappe samtidigt som man krånglade på sig kläder och springa. Som tur va var bussen sen så jag kom till jobbet halv tolv...jag som skulle gå upp vid sju och värkligen träna me maja...men ja de får bli någon annan dag.

Nej man nu ska jag gå hem, städa och träna lydnad...blir väll lite freestyl också tänkte jag

ha de bra allesammans 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0