14 aug 09 - Nybadad hund

Nu är Maja nybadad och jag hoppas att hon inte ska fälla något så förbannat, damsuger typ varannan dag och då är de som katter som ligger i hörnen. Helt underbart me Esprees Rainforest schampo och balsam, lucktar ju så otroligt gott.

Ska väl skriva lite om gårdagen också.
Först hem så jag får sätta på mig byxor, var lite kalt me kjol. Jenny hade vart helt underbar och bakat nu igen...hennes hallongrotter skulle jag kunna döda för.
Bort till sollentuna, gick på Maxi och hittade en massa roligt, hem till Sabina, tvätta, laga mat, lägga upp bilder på facbook, hem kunde inte sova så satt och kollade på någon b film på någon b kanal, vi har ju då fortfarande bara 1,2 och 4. Men snart blir de ändring på de me. Jenny har beställt internett nu =D helt underbart.

Jag har fått en förbannad allergi...de började med att jag hade nycklarna i byxfickan och jag är ju då jätte allergisk mot nickel så de blev ju allergiskreaktion, fått någon rceptbellagd cortison salva...men nu är de inte kul! Har utslag som kliar något så förbannat på hela armarna, fingrarna, benen, magen, nacken och i hårbotten...blir helt tokig snart och jag har ingen aning om vad der är den här gången...måste iväg och göra ett sådant där allergi test...suck

Kommentarer
Postat av: Ullis

Du behöver nog testa dig :-D

När vi var på sem så hade vi bara 4:an och 6:an samt att antenn inte funkade alla gånger. Tur att vädret var bra. Se om vi ses imorgon för jag måste handla lite.....

2009-08-14 @ 22:43:29
URL: http://www.virrpannans.blogspot.com
Postat av: Cicci

Jo jag behöver nog de

Haha ja men de är fan en mindre katastrof att tv inte fungerar ibland =P

2009-08-15 @ 09:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0