14 aug 09 - Hur ska jag göra

Jo nu är de så här att jag kanske har en liten hund på g...Men frågan jäg ställer mig är, är de rätt tid att skaffa sig en liten råtta till? Maja blir ju inte direkt yngre och ska jag skaffa någon till så länge hon lever så är de nu. Men har jag ordnat upp mitt liv så mycket att jag hinner med en hund till? Det skulle vara så kul! Saknar att ha fler hundar...de är lite tomt med bara Maja. Min ekonomi är ju inte direkt på topp alltid, händer det något har jag råd då? De är lite där skon klämmer. Men vi får se...det här är ju en hund som jag har väntat på. En toppen hund! Jag är tror att jag skulle kunna göra allt med honom! Och han är förbannat snygg.

Nu är de ju bruksläger i marma och jag sitter på jobbet...suck! Skulle vilja vara med där uppe men nu när man har lägenhet så måste man jobba så är de ju, tråkigt är de men de behövs.

Nej man nu ska man ta och baada en hund innan man börjar jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0