13 aug 09 - Tillbaka på jobbet

Nu sitter jag på jobbet och önskar att vi får internett till lägenheten snart ;P men de här funkar de me...är lite lätt bakfull och ska snart börja jobba. Jag och Chrille hade en mycket trevlig dag men jag han inte äns helften av vad jag hade tänkt mig. Hann vakna, duscha och ringa adressändring och så kom ett stycke värmlänning in genom dörren.

Om vi ska börja me kvällen innan altså i tisdagskväll kom mamma, moster och hennes man över. Jag är lite stolt att visa upp våran lägenhet, vi hade värkligen tyr som fick en sån bra och välplanerad lägenhet. Pratade vad vi behöver till lägenheten och så...högst på min önskelista är en micro. ;P
Och mamma kläcker ur sig att deras grannar har en soffa som inte dom vill ha men den är för fräch för att slänga och undrade om vi vill ha den, KLART VI VILL! så nu ska vi bara hämta en soffa, så har vi två. 

Sen i går på morgonen kom ju då Chrille över så fixade vi ett kuvär så jag kunde skicka upp lite grejer till Anna, men de var klart att jag skulle glömma adressen hemma och telefonen så de blev inte till att skicka de då. Vi var ute och for mäst hela dagen och jag kom inte förbi en brevlåda förns vid typ sju på kvällen ute i Sigtuna, men nu är det iaf postat.

Såg när paii åkte hem men ja...hon har ju ine riktigt hört av sig, man är väll lite besviken men va fan livet går vidare ;P

Men nu ska jag jobba kanske skriver lite mer senare eller så gör jag inte det ;P  

Kommentarer
Postat av: Boa och Ulli

Tjohoo! Kul att du skaffat en blogg! Den kanske du haft ett tag men men...

Blev dock lite besviken över att ja inte blev bjuden på inflyttningsfesten med tanke på hur nyfiken jag har varit på hur den ser ut men de e som du säger: Livet går vidare :).

2009-08-13 @ 18:45:27
URL: http://enboa.wordpress.com/
Postat av: Mimmi

haah hej cicci :) Nej jag har inte gjort stylen på bloggen, har fått hjälp utav en kompis med det :) Men vill göra om den, har tröttnat på layouten nu.



allt bra med dig? kram

2009-08-13 @ 19:26:24
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: Cicci

Haha men de var ju Jennys födelsedag och hennes kompisar eller våra gemensamma, klart du måste komma på inflyttningsfesten...de var ju bara en tjuvstart ;p de kommer en till =D



2009-08-14 @ 11:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0