12 maj 08 - blir så trött på folk!

jag vet knappt vad jag ska skriva...är så besviken, ledsen och börgar bli riktigt förbannad...och jag som värkligen inte kan ställa någon mot väggen, hatar värkligen att konfrontera någon =S du är en person som jag älskar...tror jag...jag vet inte längre...du behandlar mig som skit! och jag börjar bli jävligt trött på de...alla bortförklaringar...blir bara jätte ledsen...

nej nu ska ja berätta något kul ;P eller ja kul och kul, bestäm själva...i lördags borstade jag tänderna på maja och de gick jätte bra och inga problem...i går skulle jag bara visa amanda hur hennes tänder ser ut, vilka som är utsparkade och så...så saknas de en tand! man ser ett litet hål där den har suttit men inget blod eller så...så min gammla tant har börjat tappa tänder ;P nu är hon officielt gammal ;P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0