8 mars 08 - melodifestivalen och poker

låg och kollade på film hela dagen och bara hade de skit skönt

på kvällen gick jag och boa till skolan och åt och kollade på melodifestivalen me gräsmark, västerås, henke, bella, micke och malin. fattar inte att E-type och The Poodles inte gick vidara...nu är de ju ingen ide att se längre på den jävla skiten!

spelade pingis me börje och blev totalt utklassad ;p fast de gick riktigt bra så länge han tog de lugnt ;P

sen drog vi hem till västerås för lite mer poker. boa åkte ut först sen gräsmark och sen västerås...och så var de bara jag och "vad han nu heter ;P" kvar de gick jätte bra tills jag tröttnade gick al in och förlorade ;P de var några tusen men va fan...man måste ju chansa också =D dom andra hade satt på pist vakt så vi låg och tittade på de till jag gick hem och gick ut me maja för sista gången i dag och la mig coh tittade på film och somnade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0