7 mars 08 - poker kväll

var ute och gick i sisu me boa, bea och jessica och hundarn var skit kul tills maja fick för sig att stick på rådjur men hon kom tillbaka bara efter några minuter och hon kutade som en galning skit kul att se ;P

men sen stack även boa´s nya hund och jessica`s nya hund...bo´s hund kom tillbaka nästan direkt men jessica´s förblev borta i nästan två timmar...var och letade överalt. vi delade upp oss så jag gick me bea ner förbi jessica´s lägenhet ner till gettot vidare ner till stallet och sen tillbaka upp till jessica´s lägenhet om han får för sig att sprina hem. frågade alla på vägen och de gav resultat...de var någon som kände någon vars grannar hade hittat hunden på andra sidag sisu vid stora vägen, så hon hom och körde hom honom. fan vad lättade vi var!

sen kom boa förbi och vi beställde pizza och kollade på film tills vi gick över till västerås och spelade poker. boa gick hem ganska tidigt men jag var kvar till runt tre...och jag förlorade inte!!! XD men vi fick sluta när några skulle me bussen och då hade jag ganska många marker kvar...jag hade inte mäst men ajg förlorade inte ;P

sen var de bara att sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0