15 mars - bakfull som fan

god morgon! har precis vaknat typ...med sveriges bakfylla. jag som inte skulle dricka så mycket i går...men de blir ju sällan så som jag vill. jag har såna minnesluckor att jag tror att jag var någonannan stans halva kvällen =S men en liten sammanfattning (utan detaljer): jag och bca kom på att vi skulle följa me till karlstad iaf så jag slängde i mig mat och plattade håret. sen ringde hon och sa att vi skulle ta bussen vid åtta...hade en halvtimme på mig att hitta kläder och sminka mig...så de blev väl lite som de blev me den saken. drog ner till henne me ett par öl och så gick vi till bussen me mick (som fylde 18), malin och henke.
inne i karlstad drog vi först till bluemoone bar och sen vidare till arena. och sen kommer alla detaljer som jag inte kommer skriva om ;P haha men boa åkte hem tidigare iaf och jag stannade kvar med gräsmark...malin fick se till så att micke kom hem så dom åkte också tidigt...henke har jag inte den blekaste vart han tog vägen. men de är som en vanlig kväll i karlstad ;P alt händer och amn har inte koll på någonting....

men ajg har ett svagt minne att jag fick dampryck på maja när vi kom hem...hon kände för att straffa mig för att jag åkte iväg och hade ut all sopper över hela köket, som tur var vad de bara kartonger typ...och någon påse. men fan hon har inte gjort de på skit länge...okej att hon vaktar men fan inte plocka ut alt i påsarna....

nej nu ska man ut me maja och piggna till lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0