22 jan 08 - snö

jaha nu var man tillbaka här också...

nu är de vinter igen...snön kommer och så är den här några dagar och sen så försvinner den och så kommer den igen...den kan inte ligga kvar?

hemmhemma har bara lite snö just nu men här i forsis är de hur mycket som hällst.


de är så mycket som har hänt sen sist...jag vet inte vart jag ska börja...
jag orkar inte bry mig...bryr inte du dig om mig så skiter jag i dig!!! så är de bara...lev me de...

nej nu ska jag snart iväg och göra ett praktiskt prov


ja de där praktiska provet var ju kul...hade inte den blekaste vad jag syslade med ;P haha de gick inte så bra som jag hade hoppats på :P haha

fan är skit trött och bör plugga men de är mer lockande att bara sitta och slappa och lyssna på bandit, nu när jag äntligen har kommit på hur jag ska kunna ta mig förbi skolans spärr ;P synd att den vägen inte går på typ facbook också...jag bör VÄRKLIGEN plugga men jag orkar inte.
fick iaf behålla lunchen för en gångs skull....



Hallå!!! här är jag!!! jag vill bara skrika!
är jag så jävla betydelselös?
ja i forsis behöver jag ju aldrig känna att jag är i vägen iaf...så fort man kommer hit får man kramar från höger och vänster ;P haha de finns två som är speciella på de ;P haha men va fan jag mår bra av de iaf...lite skilnad från att komma hem...

Kommentarer
Postat av: tina

men man blir såå irri på dessa folk som inte kan behandla folk rätt, speciellt om de handlar om en själv =/ .. o sen att man beter sig likadant, även fast man pratat ut och sagt vad man tyckte dagen innan.. så händer de samma sak dagen efter :O
jaja, skitsamma. Puss på dej

2008-01-22 @ 16:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0