18 feb 08 - ajaj

jaha ja jag är inte så bra på att ta mig i kragen och göra något...fan måste ju plugga men så var min lilla ellie inne på msn och då måste man bara prata me henne, min lilla tös. efter lunch ska jag iaf till skolan och ha historia och jag kommer att ha ett stycke ulli me mig...känns lite konstigt att ha me sig honom på lektion mne inte maja...men de är ju bara han som har despans...

jag gick lite tidigare till skolan och satt och pratade me elin och hennes grupp...när dom gick kom de ett stycke gräsmark så pratade me honom ett slag också. sen var de "äntligen" historia...min enda lektion idag...ja den var ungeför en halvtimme sen fick vi gå...och så lägligt ringde boa så jag gick me henne till ica. bakade lite bröd, spelade kort me henne, supen och bea och så kom roberth och hällsade på. gick ut för att röka och så hade vi maja me oss...och så kom de en boll flygande så hon blev skit nöjd. rober och supen sparkade boll me maja ute på gettot och så släppte vi ut ulli också ;p haha och dom sprang och hade de skit kul.
bella och henke kom också och sparkade lite och en massa andra viltare...man fick passa sig så att man inte fick en boll eller två galna hundar på sig ;P

när vi kom in blödde maja så jag gick hem och kollade upp de...ställde henne i duchen och såg att båda sporrarna var sönder...och lite på trampdynorna på höger bak ben...tvättade såren och sen gick vi och la oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0