16 feb 08 - lördag

helvete...de blev något knas när ajg skre klar i går...och nästan allt försvann =S orkar inte skriva om men lite snabt så var vi hos västerås igår kväll...trevligt trevligt

men nu har jag vart helt grymm på guitar hero så nu måste jag gå och ducha ;P


den här dagen har varit som en bakfylledag...utan själva bakfyllan. Guitar hero, pizza och en massa cola...så här ska de jämt va ;P

jag hatar hur forshaga har förändrats...de är helt dött. de är inget som händer, ingen som vägar dricka...fan de är ju ingen som vågar göra nått längre...hur fan ska jag stå ut nu när jag sak vara här varannan helg? jag vill hem...till där de händer saker!!!
JENNNNYY!!!!!!!!!! vi SKA på krogen på onsdag bara så du vet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0