13 feb 08 - Idag kommer Terese

kom precis in från en jätte härlig promendad me hundarna. maja, ulli och gringo var me såg lite kul ut me en border collie, en rottis och så en liten plutt ;P och de är värkligen jätte fint väder

nej nu måste jag gå och möta terese


nu är vi tillbaka. har vart och ätit lunch på petrus kiosken. gått en promenad me hundarna, träffat boa. gått på möte me kerstin och boa om ulli...och nu kopplar terese in guitar hero...och gnäller om vilken liten tv jag har =P

ja juste henke fyller år i dag...18 =D GRATTIS!!!!

nej nu ska vi spela lite ;P


hej alla glada!!! nu har jag och terese vart på systemet och fixat lite...boa har dissat oss...fattar inte i bland, men de är väl som vanligt antar jag...ja jag är packad ;P men jag kan fortfarande skriva ;p funtar på att gå och lägga mig snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0