5 sep 07 - gjorde voffler i dag

vaknade skit tidigt i morse fast jag inte börjar  förns tio över tre...och då är de base, och då får jag göra precis vad jag vill iaf bara jag sitter i skolan...men jag kunde inte sova fast att jag var döds trött så de var bara att gå upp och ut me hundarna, bädda sängen, diska, läsa min engelska bok som är helt fantastisk och sen blev de vofflor...den perfekta frukost/lunchen... jag är bäst på att göra vofflor...hittade lite glass i frysen ocg frysta hallon så de var bara att tina hallonen så de blev mycket bättre än att ha sylt på

jaha nu ständes msn ner...precis när jag pratade me tina, måste msn var spärrat? till och med bandit är spärrat...

nej men nu ska jag kolla om jag är ledig imorgon då kommer jag hemhem i kväll


jag får göra min base på tåget hem så nu drar jag hem!

var på centralen halv åtta och så kom mamma och hämtade mig så var jag hemma  skrev på ett papper, tog me mig maja och så gick vi till björkeby. där tråffade vi tina, erik, palle, adam, filip och sammy...så jävla underbart att vara hemma igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0