4 sep 07 - jag är uppskattad!!!

min dag i dag började ju bra...eller inte! jag stälde klockan på halv sju men missa den lilla detaljen att trycka på den lilla knapp som gör så att alarmet har aktiverats...vaknade nio i stället av mig själv och prang ut me majsan så hon fick en promenad och sen till skolan var där till tio, gjorde försig inte så jätte mycket då min första och enda lektion i dag börjar tjugo i elva....men jag hade hoppats på att få sitta och plugga lite evolution innan men de blidde inte så...och jag hann inte me någon kaffe i dag häller...missade den lilla detaljen när jag strässade runt i morse...

FAN!!! jag har glömt snuset hemma! jag har bara två kvar...MÅSTE komma ihåg det när jag är hemma på lunchen...

de var så länge sen någon sa hur bra jag är, och att någon uppskatar mig...att de kändes så otroligt bra i går...jag är fortfarande glad...bara för att en viss person sa vissa ord till mig...de är sånna ord jag behöver få höra iblan...specielt när jag inte har tid att bry mig om mig själv...tack så mycket älskade vän

såg på rydberg och törnblom i pausen till csi i går...fan vilka mäniskor de finns. vad är de för fel med att tycka om sig själv...jag fattar inte att man måste vara så besatt ov att ändra sig...och då är de inte bara några på tvn utan personer i min omgivning me...varför inte vara glad för att man mår bra...eller nåt. jag skulle gå under om jag inte var glad...och inte retar mig på alla, vist alla retar sig på nått men de får ju inte gå till överdrift! alla är ju olika...aceptera de bara...vad är de för fel me de. jag stör mig på männsikor som gnäller på alt och letar fel hela tiden men inte lägger jag all energi på de...lägg energin på något vättigt, något roligt som man kan ha nytta av. 

de är tyugo minuter kvar tills vi har religon...me virr-maria...hur fan ska detta sluta? hon kan inte hålla koll på något hur fan ska hon holla koll på att säga till mig när jag ska vara på lektionerna?

haha och jag har blivit klart med projektarbetet!!! haha ÄNTLIGEN =D en kurs avklarad och jag har ingen lektion på fredagar på grund av de ;P perfekt när jag åker hemhem kan ta vilket tåg som hällst men nu på fredag kommer jag antagligen vara på centalen i sthlm halv sex...och då åker jag ändå från forshaga tjugo över ett...så de tar ju ett tag att komma hem. men mamma och pappa är hemma i helgen så jag kan någ få mamma att komma och hämta mig på centralen...och då går de inte att inte komma hem me maja då blir ju pappa aldeles förtvivlad ;P 

och de är så många som tror på mig, att jag verkligen kommer att fixa de här...och de värmer något så otroligt TACK!!!


ja så har man haft en halv timmes religon och fått redan på att jag börjar inte min religons lektioner förns vecka 40 och de är 36 nu...och nu ska man gå och ge jessica en chock ;P

ha nu sitter man nere i stallet och de var så äcklig mat i skolan så jag köppte mig en kebab talrik som inte var de amartaste då ajg var så hungrig att jag vräkte i mig alltihop och mådde skit illa efter. vi har bestämt vad vi ska ha för inspark för de nya etterna och jag tycker lite synd om dom  men kul kommer de bli...nej men nu ska man plugga lite, sen ska man hem och plugga lite mer me bea har jag lovat...men innan jag överhuvud taget rör en bok eller ett papper ska jag ut och träna me maja


blir tokig...klarar inte de här...vill harifrån så fort som möjligt...men tills dess får jag väl sätta på mig fejk leendet och säga att alt är jätte bra, de värkar ju bara vara det som fungerar...får väl ta hand om mig själv och se om jag kan reparera skadan som blivit i mig när jag kommer hemhem igen...då ska väl alla bli nöjda...ja föruton jag, som skadas av de...men jag ska ju inte tänka på mig, för de går ju inte...jag är redo för att låta mig gå under...ja får bara hoppas att jag kan reparera det igen...sen...sen någon gång när jag har tid för mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0