3 sep 07 - jag hatar engelska

min dag började verkligen bra med att spilla kaffe över hela mig, så fick jag se mig själv i spegeln och de var ingen vacker syn! sov me blött hår så hela håret stog åt alla håll och kanter....

jag hatar verkligen engleska. de finns inget som jag är så dålig på som engelska så nu ska jag läsa en hel bok och sen skriva någon recention hur de nu ska gå...men jag ska bara ha mitt g så är jag nöjd. nej ska väl sätta mig ner och börja läsa...och försöka förstå boken också


boken var ju as bra...och jag fattar för en gång skull ;P haha de kommer nog inte bli så jobbigt i alla fall.

nej nu ska jag upp till min kära rektor och säga vilka lektioner jag har den här veckan och att jag kommer att ha jessica som lärare istället för linda eller vad hon nu hette. och så ska jag hem va me hundarna och läsa lite ur boken...kanske kan läsa ut boken ganska så snabbt så jag kan överaska en till lärare att jag inte är ett hopplöst fall...de är ganska så kul att se deras rektioner när jag för en gångs skull fixar de här me skolan. är ju lite ovanligt för mig. jag om någon brukar ju inte ta de på så stort allvar. fan jag kommer att fixa de här! 


jaha så sitter man i skolan igen och ska väl få något gjort med evolutionen också...min mp3 har fuckat sig...snart åker den ut i älven

nej nu ska vi gå hem till vovarna...och plugga lite mer


Kommentarer
Postat av: Becco

Det är fan asbra!
Kämpa på och visa de jävlarna som tror att du inte kan!

2007-09-03 @ 20:51:17
URL: http://luka.blogg.se
Postat av: Mirja

Det är klar du kommer klara de Cicci! Jag tror på dej:-)

2007-09-04 @ 06:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0