23 sep 07 - en tråkig söndag

Nu är klockan över tolv...och det har blivit söndag igen

jag kan värkligen inte bestämma mig för om den där serien "myggan" på femman är någo bra...kan inte plasera den...antingen är den rätt bra och kul eller bara helt jätte dålig. den är lite konstig...

Nej men man kanske ska försöka sova lite...natti natti


jag har varit ute me maja och städat, dammsugit hela lägenheten. och de behövdes värkligen, maja fäller som fan fortfarande. de kommer inte finnas så mycket kvar av henne snart...

De är höstdagjämning...vad de nu är ;P jag tar det som att de värkligen är höst nu

undra om jag kan skrapa ihop så jag kan köpa snus och diskmedel. har inte råd me båda tror jag och jag behöver värkligen snus men jag behöver samtidigt diskmedel så jag kan diska upp mitt lilla berg av disk som blivit efter en halv vecka...

jag förstår värkigen inte hur sverige kan låta någon sitta i fängelse i diktaor landet eretrea, dom har inte ens fått en rättegång...på SEX år! hur fan kan de låta de gå så långt? jag fattar de inte...

Den här dagen har gått långsamt...träffade bea när jag skulle gå till ica, de tog lite längre tid ;P måste ju ta en liten rökpaus me henne och träffa hennes nya hund, eller hennes systers hund. hennes nya hund är lite lik maja...fast lite finare, eller ganska så mycket ;P tänk att den gatuhund från rumänien är finare än en renrasig bc som har en av sveriges finaste stamtavla ;P haha inget illa menat mot blandraser eller gatuhundar.

när jag kom till ica tror du inte jag glömde köpa snus iaf...kom ut me äpplen till mig och cigg till bea..så jag får väl se om jag kommer dit senare i kväll eller om jag tar de innan skolan i morgon, tror jag klarar mig till dess...har några kvar, får spara lite.

Om en halvtimme öppnar skolan så då ska jag sätta mig och plugga för ovanlighetens skull ;p hinner inte se klart på matchen mellan roma och juvenus nu står de 2-1 till roma...men slog om till damvm tills jag skulle gå...brasilien mot australien spelar just nu står de 3-2 till brasilen.
och brasilien van och går till semifinal =D

nej men nu ska jag värkligen plugga lite ;P


min älskade lilla jenny vad skulle jag göra utan dig? du har en alldeles speciel plats i mitt hjärta <3 love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0