22 sep 07 - min ex fru åkte hem i dag =S

de är lite tomt nu igen utan min lilla terese...men hon är inte så långt harifrån kan ju alltid ta bussen upp, problemet är bara att den inte går så ofta :P

nej nu ska man väl plugga lite för ovanlighetens skull :P

jo men visst att jag har pluggat nu...jag har iaf öppnat mappen dom ligger i men ingen mer och jag har ändå suttit här i snart två timmar =S  men jag orkar värkligen inte...inte nu...VILL INTE PLUUUGA!!!!!

och min lägenhet ser ut som om de ha vart en veckas fyllehak där. och jag har inte fetsta inte äns druckigt...de var bara boa, bea och lillefagge men dom tillfogade bara lite ölburkar, glas och vin flasker men inget mer. de är nog jag och terese som har gjort de mästa ingen har orkat nått...så jag får väll spendera min lördagkväll me att städa och inviga min nya dammsugare. och den här dagen har värkligen inte känts som en lördag...mer som en söndag...så jag kanske kan stada lite i morgon oxå

orkar fan inte bry mig om en viss liten person...den är inte äns värld att bry sig om...och de är så förbannat skönt!


fast de kommer var helt underbart att få sova själv i natt ;P fast lite mysigt var de me lite sällskap oxå ;P haha 


nje nu skiter jag i de här...nu går jag hem och ser vad man kan tänkas hitta på i kväll


jag ska härifrån. jag gör alt jag kan för att komma härifrån. är så trött på forshaga. saknar alla hemma så jätte mycket, så nu fan ska jag fixa de här. jag kanske inte blir klar till jul men jag kommer då fan inte gå kvar ett helt år!

har fördrivit lördagskvällen med att prata med både tina och jenny, vart duktig och städat lite (resten får jag ta i morgon), pluggat etoliogi (biologi) och ellära och nu ser jag på fotboll milan mot parma samtidigt som jag pluggar lite till. Det står 1-1, kom in efter fem minuter tror jag, har en sån liten tv att man inte ser matchtiden ;P haha nej jag kom in i 85 minuten =) de är därför dom ser lite lätt trötta ut och att de inte händer något direkt. Tänkte just att måste ha hänt mycket på kort tid om de hunnit bli 1-1 på fem minuter ;P
nu när de är på stopptid är de lite mer fart i gubbarna!
Matchen slutade 1-1 men de var parma som fick poäng..

Nej man kanske ska vara lite duktig och plugga lite, så man får komma ifrån forshaga någon gång. Vill ju bara hem, hem till underbara människor och till en plats där jag akn va mig själv.

Kommentarer
Postat av: Tina

Nu har jag uppdaterat ! :D SÅ LÄÄÄÄS :D:D:D
Puss <3

2007-09-23 @ 13:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0