2 sep 07 - idag kommer troll

jag har totalt missat att de är vm i friidrott ;P haha fick ju nästan en utskällning av carro för att jag inte hade koll på de...så går de när man har vänner som är helt beroende av sport och man själv bara har koll på hundporterna, hocky och fotboll.

varför är de min uppgift att styra fest? kan ingen annan göra de? varför är de helt otroligt att inte jag har koll på festerna? varför är de ingen som tror mig när jag har haft en vit vecka? en vecka är inte mycket...eller har jag missat något? tror alla att jag är någon form av alkolist som måste dricka och festa hela tiden? jag vill ju bara plugga så jag kan komma ifrån den här skolan så fort som möjligt...jag vill ju bara hem...


mutualism...vilket jävla ord. ska man kunna sånt? vad har man för användning av att kunna just de ordet de är inte direkt något ord som jag tänkte mig att använda mig av...

funderar på att dra mig hem och få något att äta, klockan är ändå snart sju...men skolan stänger tio då kan jag sitta och jobba tills dess utan att dö...men jag är rätt hungrig...äh äta får vänta


jag är livrädd för att maja kanske har fått tilbaka sitt magsår...hon är ju så förbannat hård i psyket så hon visar ju inget om hon inte håller på att dö...varför akn inte hundar prata så hon kan tala om ifall hon har ont? skulle vara så bra...jag orkar inte med att inte hon mår bra också...då måste hon bort från den här miljön men vem kan ta henne? jag kan inte lämna hem henne, dom har inte tid för na...vet ingen annan häller som kan ta henne...och jag vill ju inte lämna bort henne när hon är sjuk...kanske kan fixa så att jag får plugga på distans...ja vi får väl se...de behöver ju inte va magsår häller...

snart är troll tillbaka i forshaga kanske ska ta och ta mig hem till henne snart...

nej nu ska jag hem och äta och umgås me troll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0