19 sep 07 - är sjuk och de är inte alls kul!

är sjukanmäld men är i skolan i alla fall...missade engelskan för att jag hade feber men nu mår jag bättre så då kan jag lika gärna få något gjort...blir ju tokig av att bara ligga hemma och inte gör något, så jag kan lika gärna plugga så att jag kommer härifrån så fort som möjligt...tål inte vissa falska personer här...men dom ska fan inte få förstöra de här ;p de har istället blivit så att dom får mig att fixa skolan änu mer att jag vill och att jag kan och att ajg är mycket bättre än dom ;P haha

när jag ändå är här kan jag passa på att tacka alla underbara som har ställt upp och även ni som ställer upp för mig just nu...ni har varsin speciella plats i mitt hjärta...ni vet vilka ni är...de är för många för att jag ska skriva er, och de finns risk med mitt guldfisk minne att jag glömmer någon ;P puss på er alla!!! och ni som drar ner mig kan ju bara dra åt helvete puss på er me ;P haha...fast blir mer ett bett på er...

nej nu ska man försöka fatta den dära engelska texten...som är as svår...och jag som är sååå bra på engelska....vilken bra blandning


ja jag fick mitt beslut från csn i går...och de var beviljat ;D jag får pengar den 28 fan så underbart =D hihi yippi!!!


nu har jag varit rikigt duktig och jobbat me engalska och börjat på etologin så nu är de bara att vänta på att klockan ska bli fem...om sju minuter så att msn, pa och alla andra sidor öppnar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0