18 sep 07 - är dunderförskyld och maja är magsjuk

har ett helt jävla apotek me mig vart jag än går ;P men vad gör man inte för att bli frisk...de är ju så jobbigt att va sjuk...men jag är i skolan iaf men jag har bara ett prov, som jag nu igentligen ska plugga på men de var lite roliga människor på msn som man måste passa på att prata me tills skolan stänger ner den :P

har suttit och pratat me elisabeth ni också...har sagt att jag pratar me vetrinären så att jag kan ringa från skolan ;P haha

nej nu måste jag plugga


jippi maja är inte magsjuk hon lurade mig lite lätt men hon har lekt me dom som har insjuknat...och hon var dålig men de var bar på kvällen i går om de hade vart magsjuka så skulle hon vara dålig i dag me och de är hon inte...men nu är jag rädd att de ska gå som de gick förra gången de var magsjuka på skolan och hon inte insjuknade men bakterierna hade hon kvar och ledde till ett jätte stort magsår i stället =S men de hoppas jag att hon inte får den här gången.

men nu är man klar me provet, jätte skönt att få de ur vägen...men jag vet inte om jag orkar på på engelskan i morgon jag måste de...annars kommer jag komma väldigt långt efter...men jag mår värkligen inte bra...febern kommer och går lite som den vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0