17 sep 07 - så var man i forshaga igen

har vart hemma och var tillbaka i mitt andra hem i forshaga i natt vid 12...lite sliten var man när man valnade av väckarklockan 20 över 6 i morse men de ösregnade värkligen så jag somnade om...men kom till skolan vid nio iaf, började inte förns 10 men jag fick mycket gjort på den timmen så de behövde ajg värkligen efter förra veckan då alt var kaos...men nu börjar alt lösa sig lite sakta.

förlåt färlåt...jag kan inte få bort känslan av att de var ju faktiskt jag som drog in er i alt skit...jag vet att det inte är mitt fel...men jag kan inte släppa känslan.

jag är skit hungrig undra när sporthandel har lunch...kanske kan hitta någon att gå till matsalen där ;P eller hund 2:an ;P vill ju inte gå själv juuuu
sporthandel slutar 12:20 och hund 12:00 men hund är nere i stallet och de orkar vi då inte me...men de är långt till 12:20 min mage kurrar som fan =S

nej man kasnke ska se till att läsa den där engelska grejen som tydleigen ska vara jätte svår...så de blir väl intresant hur mycket man fattar


är dunderförskyld och maja är magsjuk men jag mår skit bra innerst inne...nu är alt slut, nu har alt fått ett avslut och jag kan bara lätt gå vidare

ingen ska få sätta sig på mig igen som så många har gjort jag är starkare och fan om någon äns skulle försöka...vill bara säga tack på mycket till min underbar tina och så jenny och naturligt vis elisabeth tack så jätta mycket för att nu finns

tror jag börjar få feber oxå...skit kul!!! verkligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


nej nu ska jag hem tycka synd om mig för att jag är sjuk och äta lite och se på CSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0