29 sep 07 - jobba

dagens komentar ;P "jag har dumpat johan i morse...men han vet inte om de än..." haha bra där cissi ;P starkt jobbat!

i dag på jobbet gick värkligen alt i ett...han ju fan knapt andas!

var fortfarande bakfull från i går så de blev mycket cola och en stor pizza till lunch...mådde inte överdrivet bra iaf =S
så när jag kom hem var de bara att ta en tupplur

så skulle jag och jenny styra upp vad vi skulle göra ikväll och de var inte de lättasete när hon var på väg  från typ katrineholm och sen var borta i sätra...
de var tänkt att vi skulle bort till kungsängen och träffa grabbarna grus, men jag orkade inte värkligen åka bort i dit själv...kul att sitte aldeles för sig själv på nattbussen på väg hem...kände inte riktigt för de så jag bäddade ner mig i soffan och såg på film...skit mysigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0