19 okt 07 - sikrom

jag och paii åkte in till stan och kollade på skor och gick in på NK och köpte sikrom, eller hämtade ut...om de finns hjortstek varför välja sikrom? men mamma och pappa är trötta på hjortsteken...hur fan man nu kan vara de...så de fick bli den där äckliga rommen istället.

Drog hem och paii fixade mina naglar...de tog BARA 4 timmar ;P men hon lär sig, så snart kommer hon vara riktigt duktig...nu är de bara för mig att lära mig att ha långa naglar. dom ser riktigt bra ut...om man ser dom på långt håll ;P haha

Så såg vi den sista Beck filmen och pimplade kaffe...filmen var inte alls som jag förväntade mig...

Fredrik ringde och vill att vi skulle komma in till stan och träffa dom och festa men jag orkade inte riktigt de...var hur mysigt som hällst att bara ta de lugnt för en gångs skull...

nej nu ska man till att sova så man orkar jobba i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0